Biometric Error Solved

Error Resolving Steps (999)

Open Next Biometric Rd Service App
                     !
Connect The Device
                     !
Then Restart The Re-register Device(Wait )
                    !
Next Biometric Dialog Box(Tick Mark & Ok)
                    !
Then Status Showing Device Ready. After go to Options in RD Services and select Rotation Keys
                   !
Then Go To YSR Pension Kanuka Login
                   !
Issue Will Resolve.

లింక్స్ అన్ని క్రింద ఉన్నాయి 👇👇👇

 Dear Sir,

The old Next Biometrics RD Service (version 1.0.1) will stop working from 29-Feb-2020. I request you to kindly inform all the users to update the RD service to the newer version 1.0.2 from PlayStore for all the phone including users who are not using NEXT Biometrics.

This is a precaution to avoid any issues that might be caused by the old RD service during the week of pension distribution.

Playstore Link:👇👇👇

Play Store Link

Direct Download:

Direct Link

Thanks.
Regards,

ప్రియమైన సర్,  

 పాత నెక్స్ట్ బయోమెట్రిక్స్ RD సర్వీస్ (వెర్షన్ 1.0.1) 29-ఫిబ్రవరి -2020 నుండి పనిచేయడం ఆగిపోతుంది. నెక్స్ట్ బయోమెట్రిక్స్ ఉపయోగించని వినియోగదారులతో సహా అన్ని ఫోన్ల కోసం ప్లేస్టోర్ నుండి RD సేవను కొత్త వెర్షన్ 1.0.2 కు అప్‌డేట్ చేయమని వినియోగదారులందరికీ తెలియజేయాలని నేను మిమ్మల్ని అభ్యర్థిస్తున్నాను. పెన్షన్ పంపిణీ వారంలో పాత ఆర్డీ సేవ వల్ల కలిగే సమస్యలు రాకుండా ఉండటానికి ఇది ముందు జాగ్రత్త. ప్లేస్టోర్ లింక్: నేరుగా దిగుమతి చేసుకొను:
Palystore Link :
Play store Link

 ధన్యవాదాలు. గౌరవంతో,

Process  : 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!